2017. ápr 05.

Csirkés quesadilla

írta: APU JÓL KIFŐZTE!
Csirkés quesadilla

_mg_7727.jpg

Viva Mexiko! Éljen Mexikó! Éljenek a dél-amerikai ételek!

Íme egy remek mexikói street food, amit számtalan módon lehet variálni. Gyorsan elkészül és meglehetősen laktató étek.

Alapanyagok (4 személyre):

  • tortilla lap  (1 csomag-6 lap)
  • vörösbab konzerv (1 db)
  • sok sajt (kb 500 g)
  • színes paprikák (2 db)
  • sült csirke (2 felsőcomb)
  • chili frissen aprítva ízlés szerint
  • vegyes saláta (1 csomag)

_mg_7689.jpg

Elkészítés:

Kezdjük a csirkecombokkal: süssük ki, majd hagyjuk egy picit pihenni, aztán csontozzuk ki és csipegessük apró darabokra. A paprikákat daraboljuk kis kockákra. A konzerv bab nem igényel törődést, mivel már konyhakész, mindössze annyi teendőnk van, hogy leöntjük a levét. A sajtot pedig reszeljük le.

_mg_7710.jpg

A tortilla lapok felét, azaz 3 darabot süssünk ki egy serpenyőben, oldalanként 2-3 perc elegendő. Ezután tegyük félre a három lapot és jöhet a következő tortilla lap pirítása. Amint megfordítottuk a tésztát, már kezdjük is rétegezni az alapanyagokat: sajt, bab, paprika, hús és még egy kis sajt. Erre jöjjön egy megsült tortilla lap. Még 2 percig hagyjuk a tűzön, így lesz finom ropogós, illetve az alkotóelemek is ellenállhatatlanul összeolvadnak.

_mg_7718.jpg

_mg_7721.jpg

Fordítsunk egy tányért a serpenyőre, majd visszafordítva szépen belekerül az alkotásunk. Vágjuk egyenlő cikkekre a quesadilla-t. Én 6 felé szeltem és egy kevés vegyes salátával díszítettem a tálat. Ez egy valóban gyorsan elkészíthető recept, amit biztosan kedvelnek majd  a családtagjaitok vagy a barátaitok. Én a családomnak készítettem el és a főztöm legnagyobb rajongója a kétéves kislányom volt. :)

_mg_7726.jpg

Jó étvágyat!

Ha tetszett a receptem, akkor kedveljétek a facebook oldalamat is! 

https://www.facebook.com/apujolkifozte

Fotó:https://www.facebook.com/nemcsicsbotondfotoriporter

 

Szólj hozzá